Psikiyatr
Psikofarmakoloji Derneği Genel Sekreteri
Psychiatry & Clinical Psychopharmacology ve
Psychiatry and Behavioral Sciences dergileri Editörü

Adres:
Caddebostan Mahallesi, Bağdat Caddesi Birgen İş Merkezi 226/7, Çiftehavuzlar 34728 Kadıköy / İstanbul
Randevu:
(+90)553-002-2929 - (+90)553-002-2930
İnternetten Randevu İçin Tıklayınız.
Haberler ve Duyurular
Kulaklıklar ile gürültüyü ve panjurlar, kalın ve koyu renk perdeler veya göz maskesi ile ışığı en aza indirin. Geceleri kalkmanız gerekirse, parlak ışıkları açmayın. Bunun yerine küçük bir gece lambası kullanın.
En iyi diyet, yaşam boyu koruyabileceğimiz ve sağlıklı bir yaşam tarzının yalnızca bir parçasıdır. İnsanlar yüksek kaliteli, besleyici bütün yiyecekleri, çoğunlukla bitkileri (meyveler ve sebzeler) yemeyi ve unlardan, şekerlerden, trans yağlardan ve işlenmiş yiyeceklerden (kutudaki herhangi bir şey) kaçınmayı hedeflemelidir.
Uyku , kalbinizi sağlıklı tutmanın önemli bir parçasıdır. Yeterince uyuyamazsanız, yaşınız veya diğer sağlık alışkanlıklarınız ne olursa olsun kardiyovasküler hastalık için daha yüksek bir risk altında olabilirsiniz.
Meta-analizler, yardımcı omega- 3 desteğinin hem unipolar ve hem de bipolar depresyon için faydalı olabileceği sonucuna varmıştır. Sarris, J, Mischoulon, D & Schweitzer, I (2011) Adjunctive nutraceuticals with standard pharmacotherapies in bipolar disorder: a systematic review of clinical trials. Bipolar Disord 13, 454–465.CrossRef | Google Scholar
Omega 3 balık yağı sardalya ve uskumru gibi yağlı balıkların vücudundan gelirken, krill yağı, Antarktika'da yaşayan minik, karides benzeri canlılar olan krill denilen kabuklulardan elde edilir. Tüm bu farklı deniz yağları, eikosapentaenoik asit (EPA) ve dokosahekssaenoik asit (DHA) içeriyor.
Mükemmel bir dünyada, yağlı balık yiyerek ihtiyacınız olan tüm Omega 3'ü elde edersiniz. Ancak endişe verici toksinler ve cıva gibi ağır metaller nedeniyle, çoğumuz günlük dozumuzu almak için balık yağı ve krill yağı gibi takviyelere dönüyoruz.
123... SON