Psikiyatr
Psikofarmakoloji Derneği Genel Sekreteri
Psychiatry & Clinical Psychopharmacology ve
Psychiatry and Behavioral Sciences dergileri Editörü

Adres:
Caddebostan Mahallesi, Bağdat Caddesi Birgen İş Merkezi 226/7, Çiftehavuzlar 34728 Kadıköy / İstanbul
Randevu:
(+90)553-002-2929 - (+90)553-002-2930
İnternetten Randevu İçin Tıklayınız.
Haberler ve Duyurular
Stres azaltma, uykusuzluk önleme, duygu kontrolü, daha fazla dikkat - belirli solunum teknikleri hayatı daha iyi hale getirebilir.
Ruhsal hastalıklar oldukça yaygındır, vaktinde engellenmezlerse, tedavileri masraflıdır ve çoğunun tedavileri yetersizdir. Tüm dünyada 15-44 yaş grubundakiler arasında depresif bozukluklar engelliliğin önde gelen nedenidir.
İnsan mikrobiyatası(bağırsak ortamı), hem insanlara hem de bakterilere faydalı olması için birlikte gelişmiş farklı bakterilerden oluşan bir topluluktur. Kişinin mikrobiyatası yaşamın ilk 1000 günü içinde oluşuyor, ancak yaşamınız boyunca bağırsak ortamınızı değiştirmek için yapabileceğiniz şeyler var.
Beyninizi nasıl sağlıklı tutar, bilişsel olarak uyum sağlar ve bilişsel rezervinizi nasıl korursunuz? Bazı insanlar için diğerlerinden daha kolay. Genetik, beyin sağlığınız için bir sahne oluştursa da, beyin sağlığınızı ve bilişsel formunuzu geliştirmek için bir şeyler yapabilirsiniz.
Günümüz Ortodoks tıbbı maalesef, hemen tüm branşlarında insanı makine ve sağlığı kazanç kapısı gibi, hastaları da birer olgu olarak gören hekimler yetiştirmektedir. O yüzden de çok sık hatalar yapılmakta ve sağlık alanında o kadar yatırımlar yapılmasına ve para harcanmasına rağmen hastalıklar sadece semptomatik olarak tedavi edilmektedir.
Muhtemelen kas kuvvetini korumak, kalbinizi güçlü tutmak, sağlıklı bir vücut ağırlığı sağlamak ve şeker hastalığı gibi kronik hastalıkları durdurmak için egzersiz gerektiğini biliyorsunuzdur. Ancak egzersiz, düşünme becerilerinizi geliştirmenize yardımcı olabilir.